Salotos – vitaminų užtaisas

Salotos_2_1

Kasdienis salotų valgymas gali tapti, sveiko gyvenimo įpročiu. Pasaulio ekspertai, sako: “Valgyti salotas labai paprasta, tereikia turėti šviežias daržoves ir tinkamą salotų receptą”.

Gerina daugelio organų veiklą

Salotos, turinčios cukraus, lengvai pasisavinamų baltymų, mineralinių medžiagų ir vitaminų, yra labai naudingos nusilpusiems ligoniams, vaikams, nėštukėms ir visiems, norintiems, kad organizmas gerai funkcionuotų. Lengvai virškinamose salotose esantys pektinai skatina žarnyno darbą, šalina cholesterolį.

Naudingos sergant opalige

Fitoterapeuto Juozo Vasiliausko knygoje „Augalų paslaptys ir sveikata“ rašoma: „Tyrimai parodė, kad vartojant šviežių salotų lapų sultis, sergant lėtinių gastritu, skrandžio ir dvilikapirštės žarnos opalige, ne tik gerėja ligonių savijauta, bet ir randėja opos.“.

Veikia kaip žarnyno šluota

Jose esanti medžiaga laktucinas ramina nervų sistemą, gerina miegą, mažina kraujospūdį, organinės medžiagos neleidžia kauptis druskoms, reguliuoja skysčių pusiausvyrą, todėl naudingos sergant lėtinėmis inkstų ligomis, ateroskleroze, cholecistitu, akmenlige, cukriniu diabetu ir nefritu. Dėl salotų lapuose esančių skaidulinių medžiagų, gerinančių virškinimą, jos dar vadinamos žarnyno „šluota“, turi vidurius minkštinančių savybių. Nors salotos ir žadina apetitą, jų galite valgyti į valias – 100 gramų salotų yra tik 12 kalorijų!

Salotos – vienas pirmųjų mūsų daržo pavasarinių žalumynų. Iš tiesų sodriai žaliuose ir sultinguose salotų lapuose gausu naudingų mūsų organizmui medžiagų

Tags:
About Author: admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>