Kaip ESĮ keičia gydymo įstaigos darbą

Čia parodyta, kaip, įdiegus ESĮ, gali kisti GĮ darbuotojų darbas.

Gydytojas, gydytojo asistentas, medicinos slaugytoja turi:

  • Sudaryti pacientų įrašų, bendravimo su gydytoju ir rekomendacijų išsamius dokumentus;
  • Perduoti receptus elektroniniu būdu (e. receptas), gauti pranešimus apie alergiją, vaistų ir dozės nesuderinamumą;
  • Automatiškai pildyti pakartotinius receptus;
  • Užsakyti diagnostinius tyrimus tiesiog iš kompiuterio;
  • Turėti prieigą prie klinikinių sprendimų priėmimo sistemos ar įrodymais pagrįstos medicinos sistemos;
  • Prieiga prie paciento įrašų už įstaigos ribų;
  • Įvairių priemonių taikymas greitam dokumentų suvedimui;
  • Naudoti šablonus greitam reikalingų formų pildymui;
  • Automatiškai tikrinti pacientų draustumą;
  • Formuoti pacientų grupes naudojant ESĮ duomenų bazę;
  • Stebėti ir tvarkyti pacientų gydymo rezultatus ir stebėti priežiūros paslaugų teikimo kokybę;
  • Spausdinti pacientų šviečiamąją medžiagą keliomis kalbomis.
Įstaigos administratorius turi:
  • Elektroniniu būdu paskirti užduotis ir sekti, kaip jos vykdomos;
  • Stebėti pacientų laukimo laiką, kad būtų galima gerinti darbo eigą;
  • Galimybė tikrinti darbuotojų darbo efektyvumą;
  • Surinkti ir saugoti pacientų privačius pranešimus;
  • Sekti, kas skaito pacientų bylas;
  • Keisti ir prižiūrėti kiekvieno darbuotojo prieigų taisykles;
  • Rengti ataskaitas apie gautiną sumą, atlyginimus, kompensacijas ir t. t.;
  • Nedelsiant tikrinti ir tvarkyti pretenzijas;
  • Išsaugoti įrašus apie pacientų draudimo istoriją.
Slaugytoja turi:
  • Valdyti pacientų skambučius ir greitus klausimus iš karto, būnant bet kurioje vietoje;
  • Per internetą tvarkyti receptų klausimus;
  • Atlikti periodinius mokėjimus iš karto, be žodinio leidimo;
  • Atlikti įvairius veiksmus su klientų grupėmis, pvz., nustatyti, ką kitą mėnesį reikia skiepyti nuo gripo;
  • Naudoti elektroninius šablonus pacientų prašomų formų greitam pildymui;
  • Greitai spausdinti šviečiamąją medžiagą pacientams.
Medicinos asistentas turi:
  • Suvesti labai svarbią informaciją į pacientų įrašus;
  • Skenuoti pacientų pateiktą informaciją.
Su klientais bendraujantys įstaigos darbuotojai turi:
  • Elektroniniu būdu planuoti visus susitikimus;
  • Greitai rasti laisvo laiko langus;
  • Viename ekrane peržiūrėti įvairių tiekėjų tvarkaraščius;
  • Naudoti greituosius pranešimus apie pacientų skambučius;
  • Siųsti faksus tiesiai iš ESĮ;
  • Skenuoti draudimo informaciją;
  • Rašyti pastabas prie pacientų įrašų;
  • Kurti automatinius trūkstamos informacijos tikrinimus.
Finansus tvarkantys darbuotojai turi:
  • Automatiškai parengti sąskaitas;
  • Susieti diagnozuotos ligos kodus su išoriniais draudikų kodais, kad būtų išvengta klaidų;
  • Pateikti, sekti ir tvarkyti pretenzijas;
  • Sekti pacientų bendrus mokėjimus;
  • Surašyti paciento draudimo istoriją.
Pacientai turi:
  • Stebėti kortelės informaciją ir rezultatus internete;
  • Prašyti pakartotinių receptų ir jų atnaujinimo internete;
  • Bendrauti su gydytojais naudodami saugius pranešimus arba e. paštą;
  • Keisti demografinę ir mokėjimo informaciją elektroniniu būdu;
  • Stebėti klinikines santraukas ir dalytis jomis su įvairiomis gydymo įstaigomis.